Cause you got a long way to go

LOV!
I fyra dagar iallafall.... Så jävla skönt =)
Det har gått fyra eller fem veckor (vem fan håller kolla på sånt?) sen jag började på Arla nu och det räckte för att jag skulle inse att jag måste plugga i höst. Måste. Visst, det är nice med cash nu men jävlar va de sliter på kroppen med ett sånt fysiskt jobb. Jag vill inte ens tänka på hur dom som har jobbat där i flera år känner sej.

Anywhore, är hos pappsen i Sigtuna nu. De blir jul osv här, sen nyår "hos" mamma. Nyårsafton hos Björnvad ska bli nice, looking forward to it. Katten Gustav är lite sjuk och har nog fanimej blivit lite fetare sen sist. Vad är en katt om den inte är fet, speciellt en som heter Gustav!?

Over and out,
//pepperkakemannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback