Helg!

Åtta noll noll, piiiiiiip.
Precis kommit hem från jobbet. Mamma och kompani är lediga i mellandagarna så ingen är vaken när man kommer hem, ingen frukost på bordet, katastrof med andra ord! :P
Men det är rätt skönt med lite tystnad.

Julen har gått bra. Det gamla vanliga kan man väl säga. Ska fira jul med mammafamiljen i... öh... morn blir det tror jag (lördag). det är 29e december och jag har fortfarande julklappar att köpa ARGHZMMMPLSSFJUT.
Ikväll (imorn? >.<) blire bio och utgång först med tara josse karro stoffi och sen lite annat folk. Kan bli kul. Hade ju helst sett Bondrullen men de gick visst inte.

Annars är det tre dagars helg, och sen, minst lika viktigt, fyra arbetsdagar nästa vecka :D Och nyårsafton på söndag hos bubbsan. Har faktiskt gått och längtat dit, inte ofta jag längtar till saker. Ska bli riktigt kul. Får se om jag har kommit över min spritfobi (haha) från minnesluckorna för två veckor sen tills dess. Stoffi ska tydligen fixa bål, jävligt coolt faktiskt :D

Ne nu ska jag dega lite så jag kan somna snart. Är alltid så upp i varv eller vad det heter när jag kommer hem. Fast än man känner sej som 80 år gammal sista kvarten på kneget så kan man inte sova när man kommer hem, det är lustigt det där.

PÖZZ PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback