It's really good to hear your voice

What up peeps?

Har jobbat 8 dagar i rad nu, 1 kvar. I förrgår sa jag "äh vafan när man väl kommer in i rytmen så kan man lunka på hur länge som helst." Igår sa jag "öööörgh, jag vill bara lägga mej under ett ställage och dö." Det kan ha med saken att göra att vi fick årets största julbord till lunch på jobbet och alla åt tills dom sprängdes typ, men jag börjar fan bli riktigt seg i kroppen. Sover längre och längre på dagarna också.

Men vafan! Imorn ere helg! Ska på nån bögklubb med Katta, David och deras polare. Ska bli kul =D Jag har fan inte druckit på 2 helger nu, och innan det hade jag inte haft en vit helg sen i Maj >.< Jag vet inte riktigt om jag ska skriva det här men det känns skönt att Mimmi inte ska med heller. Visst det är kul att träffa henne men det blir lite jobbigt om vi ska ut tillsammans osv. Plus att jag har kommmit fram till att jag inte vill att det ska hända igen och risken är nog stor om hon e med. Anywhore, det ska bli nice.

På söndag är det julbord, igen, på görvälns slott med Rune och mammsen. Alltid lika coolt och lyxigt!

Pew to teh mo'erfookin' pew folks!
//Henke pewmastah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback