Jag vill se dej som Gud skapa' dej

Jag e eeensam
alla svartskallarna!
jag e eeensam
alla svennarna!
kompis jag e eeensam

Gårdagen va fan riktigt lyckad. Hamburgare i Kungshallen (högst up på övervåningen, prova om du inte varit där) sen Deja Vu med Denzel Wshington, lite störd film men jävligt bra faktiskt, satt på nålar i 2 timmar. Sen va jag och Stoffi på vårat "mysställe" (hans ord, inte mina! :) ). Sen träffade vi Jon och Agnes och massa andra lirare och gick till Mango. Typ först verkade det ascoolt men sen kom vi fram till att det var en tranceklubb och drog därifrån efter nån timma.

Sen, SEN, Fashing "jazzklubb" som hade reggeakväll. Jävlar va kul de va. Ingen av oss brukar nog lyssna på sån musik till vardags och vi va väl ungefär dom enda svennarna på stället, men fan va de svängde. Riktigt bra, inte hört så bra musik ute på länge faktiskt.

Idag har det varit lite rehab. Va i Vällingby och köpte lite klappar, massa snus (zomg va dyrt de blir på måndag!!) och gick på bolaget. INGEN bra ide dagen före nyårsafton kom jag på. Sen va mormor och kompani här och firade lite jul.

HA DE GÖTT FÖR FAN
pözz pözz


Kommentarer
Postat av: Chris de kök

Keep up the good blogging!

2006-12-30 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback