bom bom

Inventering igår. Va på jobbet från 7 till 6 -.- Men jag tjänade feta stålar!
Skulle ut med Stoffi och träffa Hatice senare på kvällen. Det slutade med att vi kom in på en bögklubb i gamla stan (Linos tror jag den hette), Carola på storbild, hånglande killar och en vakt som kallar stammisarna för "gubben", hela paketet med andra ord. Men när vi kom in och skulle betala 100 spänn i inträde så bangade vi. Men jag har NÄSTAN varit på en bögklubb iaf =P Sen bestämde vi oss för att reka läget inför nästa helg och drog, efter lite vilsenhet och men, till the vibe. De va ett riktigt bra ställe och det blir nog klockers när Apan är här nästa fredag.

Annars är man allmänt bakis idag. Jag vill inte ens tänka på hur "Kenny" mår idag haha. Helsingborg vann Svenska cupen. Det är väl lite coolt men verkligen ingen stor grej. När jag va och såg Djurgårn besegra AIK i finalen för några år sen så tyckte jag att det var hur stort som helst. Då tog dom iofs SM guld också men ändå, man inser först nu hur fjuttigt cupen verkligen är. Vore roligare om det var lite mer prestige i den också på nåt sätt.

Men de e där jag kommer ifrån.
pew pew

dfc: "wlob-wlob-wlooooooob" (dr. Z!)

//Jerky Fool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback