crap and

heh, va ett tag sen..

I dont want you back! Det var verkligen skitkonstigt att sova hemma hos dej. Det känndes lite som att titta in på sitt gamla liv i ett dockhus, som att komma hem fast det var en glasvägg imellan. Jag trodde inte att det skulle bli såhär jobbigt. Men vad trodde jag egentligen? att jag bara skulle kunna radera alla känslor? Och du gör det inte enklare när du ena sekunden säger att du vill ha sex med mej och andra sekunden raggar på min, våran, kompis. Men jag förstår det, tror jag. De e fan inte lätt. Just nu vill jag bara hitta en ny tjej och lägga det här bakom mej, skulle vara så jävla skönt.

Jobbintervju på Arla imorn! Förhoppningsvis så får jag börja jobba med jon, vore hur kul som helst. Specielt att slippa gå hemma och tjata med mamma om att jag borde söka alfakassa >.< Hanne och Martin hos farsan på torsdag, uppkörning på fredag. Stoffi hemma i helgen, fest på ekerö på lördag, bäddat för en riktig toppenhelg =D

Dagens futuramacitat: "ROBOTHOOOOUSE!"

//Henkelicous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback