No sir no dancing today

Drama!

Jag är inte längre en officiell lök! Vågen för meh plx. Intervjun gick bra, vi typ snackade en snabbis, han visade mej lokalerna och frågade när jag kunde börja. Nu ska jag bara på hälsokontroll sen börjar jag (på arla i kallhäll) den 21a November. Pro like that.

Humdidum. Why do all good things come to an end. "nya" Furtado är fan het. Grymt bra låtar!

Stefan bråkar med camilla. Hon tycker att jag och stoffi propp tjatar för mkt på att hon ska dricka (felåååt) så hon vill inte komma på lördag :( och då blir hon sur om stefan drar dit :( och stoffi är sjuk så han vill inte gå ut på fredag :(  MEEEN det löser saj, det gör det alltid. Om inte annat drar vi dit utan stefan. Om inte annat drar jag dit själv, om jag nu hittar :P

All in all, en nice dag. 5/10 gummisnoddar.
Over and out
//Henkelito

Jag glömde nästan :o
dagens futuramacitat: "BAM!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback