To ask or not to ask, that's the question (?)

Yew!

Klockan är typ 10 och jag måste gå och lägga mej. Börjar ju kvart i 7 imorn. Men förutom tiden så är det nice på jobbet. Det är skitkul att lära sej allt nytt och det går bättre och bättre. Om några dagar får jag nog springa runt själv och plocka delikatessyoghurtar och godmorgonjuicer. Träffade Jon där imorse också, känns lite psykadeliskt att vi är "kollegor" nu :P ska börja jobba natt på söndag kväll.

Annars så verkar det inte hända nånting spännande i helgen, Stoffi är ju inte hemma :P så jag tänkte glida ut till pappsen och hjälpa till lite med garaget etc där. Om jag nu inte ska ringa och fråga.. :)

chop chop
//Fildelar- (get it? heheheh) Henke

Kommentarer
Postat av: Christofer

Du bloggar på dåligt, vad ska jag annars läsa om på internet om inte dina dagar på arla?

2006-12-12 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback