You got me good

hej

Det var skitkul igår! Veckans drinktips: Rom och julmust =D ELLER HUR JON hehe. Stoffi, Stefan och Jon, ni tre gör fan livet värt att leva. Seriöst, jag hoppas att vi partar tillsammans tills vi är 85 =) Och jag saknar dej när du är borta stoffi. Det är tomt liksom..

Got so much in my head right now. Vet inte om jag känner saker bara för att det skulle vara skönt att komma över en viss person eller om det faktiskt är på riktigt.

Och Karin... Vad har jag gjort fel? Var jag för på? Inte tillräckligt på? Träffat nån intressantare? Eller kom du helt enkelt fram till att jag inte var nåt för dej? Hade varit kul att träffa dej igår och det var synd att du inte var där.

"I hate these filthy neutrals, Kif. With enemies you know where they stand, but with neutrals you never know.. it sickens me"

//Henke

Kommentarer
Postat av: Karin

I found it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback