Ska du med och fika hela dagen?

Jahapp,
om 24 timmar är jag i Tyskland och dricker bira :D Ska bli grymt kul. Ska in till stan och värma upp lite med Palmen och Jon strax. Men som sagt, jag återkommer med mer detaljer när jag är hemma, det enda som är planerat är fotbollen sen är det en öppen bok.

Köpte ny lur igår också, med hyffsad kamera också så det kanske blir lite kort. Fast jag suger på att komma ihåg att ta kort. Igår morse skulle jag sätta på mobilen och fick ingen täckning och fick stänga av och sätta på den flera gånger för att den skulle funka, och knapparna laggar efter fett sen länge så jag tänkte att de va dags att pensionera skiten. Det blev en z610i som funkar bra som mp3spelare också, till skillnad från min gamla, så nu slipper jag min lilla fickradio :)

Kommentarer
Postat av: STEFAN

noobig mobil som klaggar efter

2007-04-14 @ 01:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback