Why don't girlfriends come with zero drama?

0-1 mot BP. MOT BROMMAPOJKARNA. Bra jobbat grabs. Jag var alvarligt lite skeptisk när alla medier mittentippade Stockholms Stolthet dom senaste veckorna, men nu förstår jag varför. Så jävla sorgligt. Men, men, jag har ju sagt att jag hoppas på att BP håller sig kvar, man får väl gå till Grimsta och kolla fotboll istället, billigare om inte annat.

Annars så va de party igår. Vi va hos stoffi propp vars päron är i tailand. Han hade svängt ihop käk och allting, hade han inte sagt att de va halvfabrikat så hade jag inte gissat det ;) Kul o träffa Milad också, men han drog iväg på andra äventyr sen. De vart Claras sen, kul som vanligt :D David kom förbi också, vi måste supa mer brushan! :DDrack en jävla massa vatten när jag kom hem så bakis är man inte heller.

Jag har plöjt igenom säsong 1 och 3 av High Chaparall på typ en vecka :P underhållning på hög nivå! Och nästa helg bär det iväg till tyskland med Palmegrund och Jimmy på Arla. Kolla lite fotboll, dricka lite bira och köpa hem massa billig sprit! Återkommer med massa kort förhoppningsvis.

pöZz

Kommentarer
Postat av: Karin

Eller till Svanängen och kolla damfotboll...haha!
Och så tror jag bestämt att det är HP Photosmart Essential som har talang...men what the heck - TACK! Som alltid...du är alldeles för snäll! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback