Julmys

Julen har varit nice. Riktigt trevligt att umgås lite med familjen, blir ju inte så ofta nu för tiden! Man uppskattar sånt här mycket mer när man har flyttat hemifrån har jag märkt. Fick mycket bra att ha saker, typ städgrejer, kalsonger och sånt. Nice!

Och så fick jag låna hem Band of Brothers boxen av Rune och håller på att kolla igenomm nu för andra gången. Helt klart det bästa jag sett i serieväg, by far. Om ni missat denna guldklimp, lägg vantarna på boxen snarast!

image157


I helgen blir det kryssning, stay tuned for pics, och eventuellt en 2007-lista inom kort!
Chilla.

Kommentarer
Postat av: hmmm

...jag som trodde futurama var världens
bästa serie...bra att du växt upp lite!!! ;)

2007-12-28 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback