sick burn?

Jobba helg är fan livet. Paus. NOT!
Har sovit tre timmar och lirat squash i en och en halv. De ska bli najs att glida till jobbet idag. Paus. NOT!
O.o

Upptäckte att jag har fridag på fredag iaf, så nu är det bara 5 dagar kvar. Får styra upp lite grejer till helgen. Ska typ på visning i blackan igen på fredag, får se om det leder nån vart, sen kanske hälsa på Mimmi i Uppsala om hon inte har för mkt för sej och sen ut och ha lite avskedskrök med Jon som drar till Australien veckan efter. Vore kul att dra ut med Milad också. Det löser saj!

Imorn blire söndagsmiddag hos pappsen, med farfar. Mys!

"there are no healthy burns, only regular and sick ones"
-okänd lök

//HenkeHip

Kommentarer
Postat av: Stefan

SOV INTE BORT HELA DAGARNA!!!

2007-02-04 @ 15:47:35
Postat av: Mimmi

Ja, kom och hälsa på mig! och hjälp mig fatta min espressomaskin!
så kan vi göra latte! :)

2007-02-04 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback