Va nöjd me' allt som livet ger (RUS?)

I R TEH TIRED -.-

Vill sova(slåss) bör jobba(fly) är sjuk(ambvivalent).

Har varit och sett bondrullen med Tice. Den va faktiskt riktigt bra. Daniel (eller va de david?) Craig va riktigt bra som James, över mina förväntningar. Och fan va jag led när han blev våldtagen av det där repet. AJ!

Är snuvig som fan. Seg i huvet. Vill verkligen inte jobba och de va fan tur att jag va ledig igår och imorn. Men om 40 minuter bär det av till Arla igen. Men vafan, jag klarar mej. Knarka lite alvedon, som jag verkligen inte tror fungerar så placeboeffekten borde inte funka iaf, konstigt det där.

David ringde igår. Vi snackade lite löst om att flytta nån stans tillsammans för nån vecka sen. Nu ere på G seriöst. Ju mer jag tänker på det dess då mer inser jag hur kul det skulle va. Och fifan va skönt att äntligen få slippa morsan isåfall =). Jag återkommer senare när planerna är i ett mer utvecklat stadium!

Saknar Mimmi. Får såna där ryck ibland. Speciellt när jag hör nån sång vi hade, eller ser nån romantisk kommedi, eller hittar hennes fucking jävla hår på mitt rum när jag städar.

Ce la vie,
puss

Kommentarer
Postat av: stefan

jag som ville bo med dig :

2007-01-04 @ 22:09:45
Postat av: Henke

Du gör lumpen did TIT!
plus att vi skulle gå varandra på nerverna så jävla hårt efter en vecka :) still love you though

2007-01-05 @ 07:41:50
Postat av: Christofer

Men jag ville ju bo med dig =( Vi skulle aldrig gå varandra på nerverna! För mkt love!

2007-01-05 @ 20:29:03
Postat av: Mimmi

har du haft en blogg sen augusti? varför har du inte sagt något?? :p nice iaf!
you go girl!

2007-01-16 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback