Welcome to the world of constant jet-lag, please sign here, here, here and here

Idag tänkte jag vara lite retro och göra en liten lista

Bra:
Julmust och rom
Sova till 7 (19!)
The löker generation
Snook
Catch, och skruf!
Stora lappar
Känslan av att nåt stort e på G
Skånska
Jul (hade du frågat mej för en månad sen hade jag spytt på julen, konstigt det där)
Fridagar :)
Längre dagar, eller nätter, eller hur va de nu? MER DAGSLJUS helt enkelt
Körkort

Anus:
Att vakna kl 7 och inse att man ska till jobbet snart
Reinfeldt och hans pack  (I had to!)
Att se solen och inse att det var en månad sen sist
Att se en tom julmustflaska bredvid datorn och inse att det var en månad sen sist (nåja..)
Sen kan jag inte komma på något mer, jag är fan den possitivaste människan i det här rummet iaf!

Till sist, words of wisdom från farsan Baloo:
"Va nöjd med allt som livet ger"

//one sexy mo'erfucker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback