You're breaking my barrs Hans, you're breaking my barrs!

Här sitter jag i min ensamhet och spelar FM07.
Va och tittade lite film hos Jon innan, Underworl va cool som fan häromdan, 2an, inte riktigt lika gr8, som sej bör >.<

Jag lovade la lite bilder från cypern så här kommer ett gäng. Jag söp bort mobilen i början av veckan men fick tebax den sen. Hur som helst så va de inte läge att ta med den ut på stan och ta partybilder, plus att min kamera suger i mörker, så det är inte så mkt partäj, ska sno lite bilder av apan också iofs. Anywhore, here goes. As always, ENJOY!

image82
Mr. Christoffer "Stekarn" Olsson himself.

image83
Grabsen vid hotellpoolen

image84
Schledna (jag gör ett tappert fösök att mynta detta skånska(?) utryck i Stockholm) grabbar.

image85
Spot the bordsdam!

Ah det var väl det jag orkade med. Om fler bilder önskas, från cypern eller annat, så kirra
facebook och sök på Henrik Norling där, finns massa skoj!
Puss o kram ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback