Dimman ligger tät

Tjafan!

Hemma från Peace&Love i Borlänge. Det har varit riktigt jävla roligt. 6 dagars röj!
Tyvärr så dog mobilen nån stans på vägen där och jag hade ingen laddare med mej, men det hann bli en del kort iaf, so here goes

image65
Vi drar!

image66
Dom vet vad dom gör dom där borlängarna när det kommer till trottoarer!

image67
Campingområdet. Vi var där på måndagen och skiten drog igång på tisdagen, liten miss i planeringen så går det när vi planerar saker =P

image68
Chilla helvilt

image69
Tisdag. Campingen har öppnat.
Jag är så heeeeet så het, kan ingen svalka mej? ;)

image70
Haha, ja jävlar

image71
=)

image72
Sköna tjejer från Flen

image73
Skön tjej från okänd ort. Och ja, innan du undrar för mkt, vi höjde medelåldern några år på campingen.

image75
In i dimman

image74
Jag vettefan...

image76
Mannen myten legenden. Shrek, eh jag menar Kristian slöt upp på onsdagen.

image77
På lådan står det "Ge mej pengar Jag är en brun låda" och "$ baby" längst ner. Han va 9 år och ville ha en PSP.

image78
Kallur och Hanna från.. Karlskoga?

image79
The Sounds

image80
Melody Club

image81
Stoffi och Kristian några flak senare



All in all så va det som sagt riktigt jävla roligt i Borlänge. Artisterna jag såg var Salem (över förväntan), The Sounds (riktigt bra drag, Majja är het!), Backyard Babies (verlkigen inte min musik), Shout Out Louds (helt ok men inget spec.), Melody Club (ojojoj, det bästa jag upplevt live, festivalens höjdpunkt), Marit Bergman (Jag somnade i gräset), sista låtarna på Jerry Williams (riktigt grym! =D), Alice Cooper (Jag köade i 1½ timma innan och frågade folk vilka låtar han hade gjort, det var roligt, poisooooooooon) och sist men inte minst så hann vi med Snook precis innan tåget gick idag. Om Meldoy Club var Peace&Loves höjdpunkt så var Snook inte långt ifrån. Riktigt coola killar dom där =) Sen missade vi ju Timbuk iofs, han kan ha varit snäppet bättre.


"Skaru ha stock eller"
"Va det nåt mer? NEJ DE VA BRA SÅ"
"Har du tittat längst in i kylskåpet? Höhöhö, här va den ju"
"I smell a bet"
"E du 17?"
"Mmmmmmm"


Aja, de va nog allt för den här gången. Tvättstuga kl 7 imorn bitti, sen ska vi försöka komma iväg mot Ängelholm kl 9. Planet till Agia Napa går från Köpenhamn på måndag.
Jag behöver en mistlur för jag är alltid i dimman!

Kommentarer
Postat av: jimi

ha ha...den där bilden vid aladdin var ju guld!...
skickade palme mess till dig om old firm biljetter?... 4800 går dom på i alla fall...men jag tror det var med hotel...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback