Ett beat en mic och en flaska kapten

Tack för igår peeps, det vart riktigt lyckat, och riktigt dräggigt =p
Jag insåg väl att det skulle bli lite krig om soffplatserna men det slutade med att 8 pers sov över här och jag fick inte sova i min egen säng =P Sen städa bort en jävla massa burkar och flaskor, men som sagt, de va jävligt roligt igår.
Annars har det varit en riktigt bajssöndag. Grådask ute. Stoffi däckade för nån timma sen så nu sitter jag här själv. Söndagkvällar är fan ruttna.

Nee du. Det är tur att man är optimist. Nu blickar vi framåt midsommar och semester med peace&love och agia napa! 4 arbetsdagar and counting!
PussHej

Kommentarer
Postat av: Elsa

Tss. Vad trodde du? Det går ju inte att komma hem ifrån Beckis. Din säng var nice!

2007-06-19 @ 02:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback