Baby I'm the worrying kind

What's crackin'
Om några timmar ska man till jobbet igen då. 8 dagar i streck att se fram emot, fan va skönt. -.- Har inget att säga idag egentligen, men jag vill uttrycka mitt stöd till Big G Persson som får så mycket skit för allt han sagt om folk. Jag säger, så länge han står för det han har sagt (han ska tydligen ge en intervju efter det sista avsnittet) och inte skyller ifrån sej och shit så respekterar jag honom. Det är rätt stort att kunna visa sånt här i TV, och det är kul att se att politiker är människor också.

peace!

Kommentarer
Postat av: Carro..

Omg.. henke...

/Carro

2007-03-25 @ 20:56:20
Postat av: Josephine

Jaaaaaaaa, fy fan vad pinsamt :) hahaa.... En av våra kompisar skulle ha sin20års fest i hässelby, och så när vi kommer dit så är din syrra där med hennes kompisar, haha, det första hon sa va "Åhhh neeeej, detär min brors kompisar" haha och liiite senare "lova att inte säga till Henrik att jag var här" hahaha... men jag och sandra gick efter en timme, det var en tråkig fest.... haha, det roligaste var nog din syrras blick när hon såg oss, haha, du får hälsa henne från oss!!!

Masssor med Kraamar Josssan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback