illa

Ok, det här hände idag.

Stefan, en snubbe på jobbet, kommer fram till mej och frågar om jag känner "spanskaflugan" på playahead. Jag har inte ens playahead och undrar vafan dåför? Han säger att han snackat med henne igår och hon hade sagt att jag hade försökt ta henne på rumpan, hur dom nu började snacka om mej, antar att jag nämde att jag jobbade på arla eller nåt. Till saken hör att jag va ute med Milad för några helger sen på nivå 22 (yup I know, drägg 4 life) och, eeh, jag vaknade naken i duschen hemma, tillbringade dagan hånglandes med spyhinken och undrade vafan jag gjorde kvällen innan.

Nyfiken som man är kirrade jag ett PAkonto och kollade upp saken. Bruden hade fan till och med bildbevis.
Enjoy:
image3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

LOL ditt sorgliga lilla drägg! haha

2007-03-06 @ 11:16:46
Postat av: Mimmi

seriöst, det var nog det roligaste jag hört på flera dagar! >.< XD

2007-03-06 @ 11:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback