itsmenotyou

HEJ
Lessen för dom sparsamma uppdateringarna (jag vet att ni älskar mej!) men jag är inne i en zombieperiod nu. 9 dagars jobb irad istheshizzle. Men nu är det bara 5 kvar! Det är rätt chill att jobba helg när man väl är där, går rätt fort att bli klar, men det suger röv att åka dit. Har matat katten hemma hos farsan i helgen också, dom har varit och åkt skidor i dalarna dom lökarna.

Vart stoppad av polisen igår natt(!) Vi skulle till Max i solna på lunchen. Det är en bit att åka och vi har bara 45 minuter lunch egentligen så det gick lite fort. Fattar inte varför det är 50 på vägen förbi solvalla där men det gick lite snabbare än så iaf. Så när vi va inne i sumpan låg det en piketbuss efter mej i typ 5 minuter. Sen helt plötsligt satte dom på blåljusen. Först trodde jag att dom ville förbi så jag körde upp på refugen lite snyggt. Men konstapeln knatade ut och körde hela "har du brottom/det gick visst lite fort där/ta ett ljupt andetag och blås till det klickar"-rutinen. Men han va rätt sjyst så jag kom undan med en tillsägelse. Men vafan har inte piketpoliser lite bättre saker än att ljaga folk som kör fort på lördagnätter?

Uggla åkte ur andra chansen igår också. Vafan händer? Svenska folket har ingen smak! Inklusive alla jag känner, förutom kanske Robin litegran men alla andras suger! Fattar inte hur man kan rösta på tråkbalader i melodifestivalen. Eva Skandal!

Aja nu ska jag löka lite innan plikten kallar,
till next time ladies and gents!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback