nostalgi :D


Stoffi och jag på väg till Vässarö, tror jag. En klassiker

Ännu en klassiker!

Jag läser Petson och Findus på Svenska museet i Chicago

Jag och syrran, skolavslutningen i 9an typ

Picknick i Göteborg, flaskor och stenar i en korg

Go Henke, its your birthday (kolla in EMOfrisyrerna :o)

Hundfjället, jag åt visst en leverpastejmacka till frukost

The gravel grabz

Jag och världens antagligen skönaste människa, mr. Thinh Duc Trahn

The löking generation. Finn fem fel (aaah du gick på den va)

Hustler 4 life

prom!



De va roligt ! heddå! :D

Kommentarer
Postat av: Mimmi

lol på EMOfrisyrerna! men ärligt talat, Thinhs skjorta är nog det häftigaste jag någonsin sett!

2007-03-15 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback