Skål

Ho ho.
Va ute och partajade lite igår. Först kollade vi på melodifestivalen på Ballbreaker och lirade lite biljard o shit dära. Mimmis flumkompis Camilla jobbade tydligen där och serverade oss, lite oväntat att träffa henne =) Sen drog jag stoffi och milad till Clara. Stoffis brorsa kom dit med en polare också. Hade inte varit där sen dom renoverat men de va riktigt nice! Sprang på Rickard o Danne också :D.
Träffade en tjej där. Hon hade tappade bort sin garderoblapp så jag väntade kvar med henne sen åkte vi till hässelby och jag gick med henne en bit hem (Backlura) så jag va väl hemma typ 6 O.o Inte så bakis dock! Antagligen på grund av promenaden :D Hoppas du har lite tid över mellan proven i veckan så vi kan ta en fika eller nåt.

Pözz pözz
//Henke

rätt låt vann btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback