Chickety check yourself before you rickety wreck yourself, nigga

Hämtade nycklarna imorse yo!
Jag har en lägenhet! Det var lite surreal att gå dit och kolla. Det här är mitt liksom. Känndes som alla säger att det känns efter ett OSguld, "Jag har nog inte riktigt fattat det än", you know.
Som sagt så ska dom måla om hela skiten nästa vecka förhoppningsvis, men här kommer lite pics iaf:

image41
Oh yeah

image42
Hall/vardagsrum

image43
Toa

image44
Sovrum

image45
Balkongen som jag hade glömt bort =P

image46
Köket, där jag kommer laga många kullinariska läckerheter. NOT!

Kommentarer
Postat av: Karin

Yeees alltså! Grattis! Själv har man investerat i ngt liknande femtio mil bort..dags att packa ihop sitt pick och pack! :O Moving in-party?

Postat av: filur

roligt roligt. så tokit glad för din skull. Ser fram imot många filmer nu facktiskt.:D du e bäst plutt. kram

2007-05-17 @ 21:47:14
Postat av: Stefan

Nu har jag en blogg med!!!!

2007-05-18 @ 01:58:44
URL: http://stefangrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback