I wanna have your babies

HEJ!
Shit va man hinner med grejjer på en långhelg :o

I torsdags var det Beyoncé i globen med syrran. Vi gick med mrs. Spaghetti och Jill också men dom hade ståplats. De va faktiskt en riktigt bra show. Nu diggar jag ju musiken också, men även om man inte gör det så hade man nog njutit av allt coolt som hände på scenen iaf!

To the left to the left =)



Sen i fredags hade Milad skrivit upp mej på gästlistan på K15 så jag, Stoffi, Jon, Josse och Karro drog dit. Det va knappt nåt folk där och dyr sprit men vi röjde loss ändå =)

Hångel på donken    Drägg!



I lördags chillade vi i Rålis på dagen. Botade baksmällan med en låda vin och lite brännboll. Mys! Jag drog hem till Antonia och käkade middag och förkrökade lite. Hennes polare Annika skulle på nån skiva så vi drog in till stan tillsammans. Jävlar va hon kan dricka, helt galet! Men det fick jag inga bilder på. Jag sprang på Sandra och Jossan på fredagen och dom skulle till the bank på lördan så jag drog dit med Milad. Det var grymt kul att träffa er igen, som alltid! =D Jag skulle vänta på Annika vid Islandstorget efteråt men det gick sådär. Vaknade på perongen i Ängbyplan kl 4 och fick ta en taxi hem >.<

Partäj! aa shit.. fick lite bilder av jossan =)



Igår, söndag, var det Karins (stoffis syrra) studentskiva på cafe umbra. Gick det med bubbs och jon. All in all en lyckad kväll. DJn va väl det sämsta jag varit med om men han lyckades spela lite Bengtzing och Countryroad så de löste sej =P Sen åkte jag och stefan hem till honom och kollade på futurama!

Anywhore, lite sliten nu, ska bli skönt att gå till jobbet igen ;) på torsdag ska det skrivas kontrakt och sen förhoppningsvis inflytt nästnästa helg!
HEDDÅ

ps. atm står det 2-2 mot elfsborg. oavgjort borta mot dom får väl ses som godkänt men det tar fan emot att taco-Anders fick scora. oh well..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback