imba simba

Jävlar va vuxenpoäng jag har samlat idag.
Har kirrat hemförsäkring hos IF, elavtal hos Fortum och telefon/bredband hos telia. Fick nåt grymt nummer, 37 40 00 tror jag det var =D och 8mbit internet.
Och så är det truckutbildning den här veckan. Jon och Jimmy fick sina för två veckor sen och nu är det dags för mig. Idag och imorn är det teori, på onsdag morgon är det prov och resten av veckan är det körning. Tyvärr så innebär det att jag måste vara på jobbet på dagarna nu (ARGH!) Inte helt lätt att ställa om dygnet över en helg kan jag säga. Men jag fick träffa Karro en snabbis på lunchen idag (vi har jobbat på samma ställe i ett halvår och aldrig sett varandra typ =P) och jag slipper jobba nästa helg som jag skulle ha gjort egentligen =D

Anywho, nu ska jag gå och däcka och drömma om mina vuxenpoäng!
*pöZz*

Kommentarer
Postat av: josse

Du är så duktig:D

2007-05-21 @ 17:38:21
Postat av: Mimmi

fan vad moget med försäkring! det har inte jag.. än.. heh..

2007-05-21 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback