Kommande generationer har det mer förspänt när det kommer till att fatta kloka beslut

Ujuj mycket på G nu.

image146

Först och främst, nya Futuramafilmen finns ute! Kirra och kolla den pronto!
Bender's Big Score heter den och det ska komma ytterligare 3 st långfilmer 2008. Mumma!


Ny julmust har det kommit också! Gräddkola, julnougat och nån slags julkrydda är de nya smakerna. Vad sägs? Bu eller bä? Själv är jag försiktigt possitiv, ska definitivt prövas inom kort!


Igår va jag på ett "kompetens/problemlösningstest" i stan för SEB. Det hela började med att farsgubben tipsade om ett aspirantprogram som drar igång i vår nån gång. Jag sökte och dom ringde och väckte mej i veckan. Efter en telefonintervju bad dom mej komma till det här testet. Det är tydligen 32 platser i programmet som ska tillsättas och typ 100 sökande, nån gång nästa vecka vet jag hur det blir. Om det går vägen så får jag sitta ner och ta en ordentlig funderare över mitt liv, Arla, Plugg i höst eller SEB i 18 månader?

Men som alltid, det löser saaaaaaaaaj =D
chilli!

Kommentarer
Postat av: tiny

yo stor
haha vi får jämföra pepparkakshus sen :p
oj har det kommit så många nya smaker? hur har jag missat det? hmm
verkar skoj det där med SEB, håller tummarna
tuddeluu!!

Postat av: raraste

skit på nya musten, (vet att ni kommer att sitta och grogga skiten) men
fan det löööööser sig. chilla helviltför katten..:D

tatttaa!!

2007-11-22 @ 22:43:49
URL: http://galenfilur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback