Tvåtusensju

Årets film: Får nog bli The Number 23, tätt följt av Music and Lyrics :)
Årets skiva: Graduation eller möjligtvis It's a Tensta Thing
Årets resa: Mycket att välja på, men det blir nog Agia Napa med grabbarna.
Årets party: Peace & Love!
Årets glädjeämne: Att vi fått ihop ett så skönt gäng på jobbet. Visst det suger att jobba, men man trivs tack vare er grabbar!
Årets sorg: Morfar :(
Årets besvikelse: DIF, visst en hedrande andraplats. Men det var ju så förbaskat nära!
Årets överraskning: Det kom snö i Stockholm! i år igen!


Till sist, farväl....
image159

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hur går det so far?
kom ihåg att man inte blir fysiskt beroende av nikotin. det är sociala grejer som triggar suget! ;p

2008-01-05 @ 17:23:17
Postat av: Mimmi

Ja! det är det det går ut på, bevisa att man kan sluta förgifta sig och börja igen... :p
Jag ska nog bevisa för migsjälv ett tag att jag kan låta bli att supa... Jag har faktiskt planerat in en vit månad från och med imorron. (tjuvstartade lite igår med att stanna hemma på en lördagkväll) =) För jag tycker nog bättre om nykter-Mimmi också. Hon är lite trevligare. (ärligt talat kan jag ju vara ett praktmongo ibland.) och så är mina blodvärden rätt värdelösa.

2008-01-06 @ 09:59:17
Postat av: Chris de kök

Number 23 och music and lyrics som årets filmer får mig att inse hur sjukt dålig filmsmak du har;) Lycka till med snusslutandet

2008-01-07 @ 13:53:52
Postat av: Mimmi

NÅT ska jag väl ha och skylla på!
My destructive ways are much too fun.. :p
Dessutom fick jag ett brev från blodcentralen att de inte vill ha mitt blod! >.

2008-01-07 @ 21:48:15
Postat av: Stefan

lul snuset


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback